news
Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας ADAF | FOCUS BARI
21 Σεπτεμβρίου, 2017Μπορεί το #ADAF2017 να έχει ολοκληρωθεί και να βρισκόμαστε μια ανάσα από το Ανοιχτό Κάλεσμα καλλιτεχνικών προτάσεων για το #ADAF2018, παρόλα αυτά η τελευταία διοργάνωση δε σταματά να συντελεί δημιουργικά στο καλλιτεχνικό και πολιτισμικό γίγνεσθαι της Ελλάδας.
Το ADAF σε συνεργασία με την Ελληνική εταιρεία Έρευνας Αγοράς, Focus Bari , πραγματοποίησε έρευνα για τους επισκέπτες του ADAF2017 με ιδιαίτερα χρήσιμα συμπεράσματα τόσο για το profile τους όσο και για τα ενδιαφέροντά τους. Παράλληλα, με πρωτοβουλία της Focus Bari τα αποτελέσματα δόθηκαν συγκριτικά με την στάση του μέσου Έλληνα απέναντι στην Τεχνολογία & τον Πολιτισμό, στοιχεία που αντλήθηκαν από την έρευνα FocusonTechLife Web(B16).
Η απήχηση του ADAF2017 αποδεικνύεται μέσα από τα στοιχεία της έρευνας αφού το 93% των επισκεπτών δήλωσαν ενθουσιασμένοι και παράλληλα το 96% θα το σύστηναν σε φίλους.
Το ADAF επιδιώκει πάντα να βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων, ανιχνεύοντας τις τάσεις της κοινωνίας και του πολιτισμού. Με την έρευνα της Focus Bari, αναδεικνύονται οι βασικότερες τάσεις του ελληνικού κοινού, ανοίγοντας νέους δρόμους στην πολιτισμική βιομηχανία.
Επιπλέον, με την ευκαιρία της παραπάνω έρευνας, σας παραθέτουμε και την πρόσφατη «Μελέτη για τη Χαρτογράφηση της Πολιτιστικής – Δημιουργικής Βιομηχανίας στην Ελλάδα» του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού που συνέταξε το Ινστιτούτο Περιφερειακής Ανάπτυξης του Παντείου Πανεπιστημίου, στην οποία είχαμε τη τιμή να συμβάλουμε.
Διαβάστε τη «Μελέτη για τη Χαρτογράφηση της Πολιτιστικής – Δημιουργικής Βιομηχανίας στην Ελλάδα» εδώ:
FOCUS BARI SHORT PROFILE
Η Focus Bari είναι μια ηγετική εταιρία ερευνών, με 29χρονη πορεία στην Ελληνική αγορά και με μεγάλη εμπειρία στον χώρο των ΜΜΕ, της Διαφήμισης, της Τεχνολογίας και των Τηλεπικοινωνιών, έχοντας αναπτύξει παράλληλα διεθνές εκτόπισμα στο αντικείμενο της. Η Focus Bari εξειδικεύεται στην παροχή tailor-made λύσεων που βοηθάνε τους πελάτες της να αναπτυχθούν μέσα από την ανάπτυξη εμπειριών των δικών τους πελατών. Με ολιστική/360 ανθρωποκεντρική προσέγγιση, η Focus Bari αξιοποιεί την γνώση και εμπειρία της στα human insights, και σε συνδυασμό με τα κατάλληλα εργαλεία και μοντέλα, υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στην μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων τους.