free ticket
events

events

Hertzian Field #2

  • Σα 2621:00-21:25
Banquet Hall
Hertzian Field #2

Το 1886 ο Heinrich Hertz δημιούργησε έναν εξοπλισμό ο οποίος μπορούσε να αντιληφθεί και να παράγει ηλεκτρομαγνητικά κύματα, συνεπώς και να διευρύνει την πορεία της ως τότε γνωστής φυσικής πραγματικότητας. Σήμερα η ατμόσφαιρα της γης καλύπτεται από ένα ηλεκτρομαγνητικό δίδυμο: ένα στρώμα ραδιοκυμάτων το οποίο διατηρεί τον κόσμο μας ζωντανό, καταβροχθίζονταν μας μέσα στην επιθετική ροή της ενέργειας του. Πέρα από την μερική παρενόχληση των δεδομένων, η Infosphere (σφαίρα της πληροφορίας) έχει μια ακόμα ιδιότητα: μεταδίδει πληροφορία για τον φυσικό χώρο και τα σώματά μας μέσα σε αυτόν. Τα δίκτυα των δεδομένων μας αποτελούν δημόσια ραντάρ, χαρίζοντας ένα ραδιο-αυτί για οποίον θέλει να ακούσει. Το Hertzian Field #2 είναι μια εμβυθηστική, επαυξημένη ηχητική και χορογραφική σόλο περφόρμανς, η οποία αποκαλύπτει τις αόρατες ροές της ασύρματης επικοινωνίας και την διάδρασή τους με το ανθρώπινο σώμα. Χρησιμοποιεί μια νέα τεχνική αισθητήρων η οποία έχει αναπτυχθεί από τον καλλιτέχνη, εμπνευσμένη από ερεύνα πάνω στην δυσδιάκριτη παρακολούθηση και την ράδιο αστρονομία. Το σύστημα δημιουργεί ήχο αναλύοντας την παρεμβολή του σώματος μέσα στα ηλεκτρομαγνητικά πεδία των δικτύων wifi.

 

Ευχαριστίες στο Stroom Den Haag

 

Εξασφάλισε το δωρεάν εισιτήριο σου στο Viva

Stelios Manousakis (GR/NL)

Ο Στέλιος Μανουσάκης είναι ένας καλλιτέχνης που εδρεύει στην Ολλανδία με καταγωγή από τα Χανιά. Είναι  ο συν- διευθύνων, ιδρυτικό μέλος και επιμελητής του intermedial Modern Body Festival της Χάγης. Η δουλεία του εξερευνά τις σχέσεις ανάμεσα στον χρόνο, τον χώρο, το σώμα, τα συστήματα, και τον ήχο ενώ καταπιάνεται με την προβληματική της αόρατης και εφήμερης, διαμορφωτικής, αντίληψης της εμπειρίας του χρόνου. Η πρακτική του προκύπτει από την σύγκληση των σφαιρών της τέχνης, της φιλοσοφίας, της επιστήμης, της μηχανικής και εκτείνεται από περφόρμανς σε περιβάλλοντά και διαδραστικές εγκαταστάσεις, συνθέσεις, κομμάτια fixed media, μουσική ταινιών, και συχνά συνδέει την αλγοριθμική φινέτσα με την εκφραστικότητα του αυτοσχεδιασμού ή την αμεσότητα της συμμετοχής του κοινού. Η δουλεία του Στέλιου έχει εκτεθεί σε όλη την Ευρώπη την Αμερική και την Μέση Ανατολή σε φεστιβάλ, χώρους για περφόρμανς, κέντρα, μουσεία, γκαλερί καθώς και σε underground χώρους οπών τα ZKM, dOCUMENTA, IDFA, Seattle Art Museum, Rewire Festival, AudioArt Festival, ICMC, NIME, Orgelpark, IEM Graz, Museum of Contemporary Art Vigo, Contemporanea New Music Festival.