free ticket
events

events

Endscapes – Osmosis Audiovisual Media festival (TW)

  • Sun 2717:30-18:30
MC 3
Endscapes – Osmosis Audiovisual Media festival (TW)

To Singularity  εκπροσωπεί το κριτικό σημείο. Όταν πλησιάσουμε σε αυτό το κρίσιμο σημείο, θα φέρει πολύ μεγάλο αντίκτυπο πάνω στον κόσμο μέχρις ότου γίνει γενική αντίληψη του ανθρώπινου είδους. Αλλά όταν τελικά έρθει, μπορεί και πάλι να είναι έκπληξη και κάτι που δεν μπορούμε να φανταστούμε. Μοιάζει σαν οι φυσικές ιδιότητες μια μαύρης τρύπας να γεννήθηκαν την στιγμή που η βαρύτητα πλησιάζει το άπειρο και σταματά να είναι μέσα στην εμβέλεια του κανονικού μοντέλου που μπορούμε να προβλέψουμε. Πώς νιώθουμε το υπάρχον Singularity? Ανεξαρτήτως της προοπτικής που διαλέγουμε, αυτό το οποίο μας ήταν γνώριμο γίνεται κάτι ένα παράδοξο ανάμεσα στην απειλή και την ελπίδα. Ανάμεσα στον αναχρονισμό και την πρόοδό. Η τέχνη η οποία μας εκθέτει σε φόρμες ζωής, και βιωματικούς τρόπους στέκει ξένη προς εμάς. Το Singularity  ξυπνά το άγνωστο μέλλον το οποίο με τα περιμένει στον ορίζοντα. Διαφορετικές οπτικές γωνίες προς μοναδικές τροχιές μας οδηγούν σε αυτό το κρίσιμο σημείο στα Endscapes. 

 

  1. Chih-Ming Fan (TW), In the Fog – The Abandoned City, 2016, 07’ 34”

Στο “The Abandoned City”, ο καλλιτέχνης δημιουργεί ένα εικονικό και φαντασιακό μεταπολεμικό σκηνικό μέσα από ένα παιχνίδι μηχανικού συστήματος, το οποίο παρουσιάζει μία εγκαταλελειμμένη περιοχή μετά από το πέρας το πολέμου, ιδωμένο σαν ένα αστικό νησί ξεχασμένο από τους ανθρώπους. Φαίνεται αρκετά στείρο, ακατοίκητο και απομονωμένο.

 

  1. David Rogriguez Gimeno (SP), Devolop / Movement No1, 2011, 03′ 00”

Περπατώντας και κοιτώντας στην προσπάθεια να δημιουργήσουν ένα μοναδικό σημείο (Ανταρκτική), το οποίο έχει να κάνει περισσότερο με εμάς τους ίδιους παρά με αυτό που προσπαθούμε να αντιληφθούμε.

 

  1. Shu Isaka (JP), Habitable Zone, 2015, 07’ 20”

Yλικό μαγνητοσκοπημένο από κάμερα CCTV αποτέλεσε το πρώτο σώμα που αντιλήφθηκε ασυνήθιστη ενέργεια σε ενα νησί.  Κάποιες συσκευές απεικόνισης ακόμα δείχνουν εικόνες των ασυνήθιστων περιστατικών που έλαβαν χώρα στο νησί. Οι ερευνητές οδηγούνται προς το νησί για διερευνήσουν τί συμβαίνει. Ωστόσο δεν γνωρίζουν, εάν είναι εξειδικευμένοι για τα εν λόγω περιστατικά. Στο παρόν μαγνητοσκοπημένο υλικό, μία (πραγματικού χρόνου) real time ταινία, όπως το CCTV, είναι επικολλημένο ως γραμμική διεργασία σαν ταινία μυθοπλαστική.  Φαίνεται ότι η ιστορία δείχνει ότι οι ερευνητές πλησιάζουν στον στόχο που το CCTV υλικό υποδεικνύει, αλλά δεν μπορούν ποτέ να φτάσουν στο σημείο.

 

  1. Jude Anogwih (NG/US), Viva Illusion?, 2016, 12’ 52”

Αποτελεί μία ιστορία μέσα στο νερό- ένας απαστράπτων οδηγός που επιπλέει, ο οποίος έχει θεμελιώδες αντίκτυπο στην ανρθωπότητα. Εγκόλπωνε κυρίους δούλων, καθώς επίσης και εμπόρους, αποικιστικές και ιεραποστολικές κυβερνήσεις μέσα στην μαλακή και γενεσιουργό κοιλιά του. Μέσα στον υγρό διασυνοριακό χώρο του, υποθαλπει ένα αντίστροφο σ καθεστώς μυστικών και πραγματικοτήτων ενόσω επιπλέει, συνδέει και αντικατοπτρίζει τις συνεχώς εξαπλούμενες δυναμικές της υπόστασης μας. Το μονοπάτι του χαρτογραφεί παλαιά μοτίβα αποτυπωμάτων- τρέφοντας και αποδομώντας πολιτισμούς. Ποτέ δεν ξεχνά τα παλιά του μονοπάτια. Όπως η ύλη και η μήτρα φέρει ίαση και στρέβλωση. Μετακινούμενος πληθυσμός κοιτά περαιτέρω και μπροστά στο δελεαστικό πέπλο του, οραματίζοντας σημάδια αρωγής και νέες ιστορίες ζωής. To “Viva Illusion” αποτελεί μέρος ενός ζωντανού έργου το οποίο αντικατοπτρίζει συχνότητες, που εμμένουν, κλεφτών ταξιδιών στα διεθνή ύδατα.

 

  1. Urich Lau Wai-Yuen (SG), Anime Armageddon 2.0, 2013, 01’ 12”

Εικόνες μιας τυπικής τουριστικής κάρτ ποστάλ από την Σιγκαπούρη, με τον ορίζοντα της πόλης  να σκανάρεται σαν βίντεο δίπτυχο με ένα από το σούρουπο ως την αυγή διφορούμενο λεπτό, το άλλο κατεστραμμένο από βομβαρδισμούς καρτούν και φωτιές υπερθετημένες από Ιαπωνικά Ανιμε. Το βίντεο παρουσιάζει παράδοξες έννοιες ανάμεσά στο δεδομένο και την φαντασία, το άγχος και την ηρεμία και τον κύκλο δημιουργίας καταστροφής επαναδημιουργίας σε μια νέα κατάσταση ύπαρξης.

 

  1. Wen-Hsin Teng / Nomad Planet (TW), The Undiscovered City, 2016, 08’ 05”

Όταν, στο μέλλον η τεχνολογία αντικαθιστά όλη την εργασία, αντικαθιστά και τον άνθρωπο? Για δεκαετίες τώρα η σχέση ανάμεσα στον άνθρωπο και την μηχανή έχει φτάσει σε ένα σημείο που χαίρει εξερεύνησης στην τέχνη και την φιλοσοφία. Το drone το οποίο φαίνεται να πέτα εδώ είναι σαν μηχανικό πουλί, το οποίο πετά ατελείωτα μέσα από την αρχιτεκτονημένη ζούγκλά της πόλης ψάχνοντας με αγωνία το άλλο του μισό.

 

  1. Iury Lech (SP), Wuxiàn, 2018, 04’ 00”

Wuxiàn, το οποίο στα κινέζικα σημαίνει ατελείωτο ή άπειρο είναι μια εμβυθηστική αισθητηριακή εξερεύνηση τον γνωστών μικρο και μάκρο κυμάτων, με την έννοια των πυκνών οπτικοακουστικών υφών οι οποίες φέρνουν στην ζωή τον υπνωτικό και αφαιρετικό τρόπο αντίληψης του ψηφιακού πειραματισμού

 

  1. Wei-Ming Ho (TW), Self-destruction for Eternity, 2011, 06’ 26”

Το βίντεο έχει φτιαχτεί από μια παιχνιδομηχανή η οποία καταγράφει και συνθέτει τις εικόνες για να επανακατανοήσει το singularity από την σκοπιά τις τεχνολογικής ανάπτυξης, επιστημονικής προόδου και των ανθρώπινων σχέσεων.

OSMOSIS Οπτικοακουστικό Φεστιβάλ (TW)

To Osmosis Οπτικοακουστικό Φεστιβάλ είναι ένα ανεξάρτητο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα φεστιβάλ το οποίο παρουσιάζει video art, πειραματικό φίλμ, οπτικό-ακουστική και media τέχνη μέσα από εκθέσεις, προβολές και ζωντανές περφόρμανς, εργαστήρια και events  στην Taiwan. Το Osmosis έχει ήδη καλέσει πολλούς διεθνείς καλλιτέχνες και επιμελητές και έχει συνεργαστεί με με διαφορά διεθνή φεστιβάλ και μπιενάλε. Ο όρος Ώσμωσις προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη ¨ωσμος” που σημαίνει παρόρμηση παρόμοια στην διέγερση, προώθηση, και παρόρμηση. Το όραμα του φεστιβάλ είναι η επήρεια της ψηφιακής κουλτούρας και νέων μέσων ανάπτυξης και η τοποθέτηση απαντήσεων στις σύγχρονες κουβέντες και αντιδράσεις.

Επιμελημένο από Art Shelter & Cinema (ASC)

 Η Ομάδα ASC αποτελεί μία σύγχρονη πλατφόρμα μέσων η οποία στοχεύει συγκεκριμένα στην προώθηση των καλλιτεχνών και της νέας γενιάς. Η ASC προκαλεί στα: πειραματισμό, δημιουργικότητα, και ανταλλαγή με τους επισκέπτες. Η ASC υπεραμύνεται της ριζοσπαστικής τέχνης και πολιτισμού διαμέσω των επικοινωνιών, των εκθέσεων,και δρώμενων ώστε να αποτελέσει γροθιά στο κοινωνικό και πολιτικό μόρφωμα, καθώς επίσης δημιουργεί εναλλακτικά οράματα και πρωτοποριακή φαντασία.